L'ajuntament de Balaguer retira la runa de l'abocador incontrolat que fa uns dies van denunciar veïns de la ciutat. Segons el regidor d'Obres, en cap cas la intenció era fer d'aquella zona un abocador sinó que es va tractar d'un abocament provisional.
L'ajuntament de Balaguer ha retirat la runa de l'abocador incontrolat del barri del Firal, que fa uns dies van denunciar veïns de la ciutat. Segons el regidor d'Obres, en cap cas la intenció era fer d'aquella zona un abocador permanent, entre altres coses perquè és il.legal, sinó que es va tractar d'un abocament provisional.
Carlos Garcia ho ha explicat avui al programa Actualitat Plural de Ràdio Balaguer.
Àudio
El col·lectiu de veïns va apuntar que en les últimes setmanes s'estaven acumulant residus de tot tipus en aquesta zona, molt freqüentada per nens i nenes i també molt utilitzada per passejar els gossos.
Àudio a: http://www.radiobalaguer.cat/audios/podcast/index.php?id=6018