Les entitats de Balaguer es mostren receptives a la proposta de l'Ajuntament de celebrar l'any que ve els 800 anys de mercat setmanal a la ciutat.

Per Ràdio Balaguer
728 visites
Storage
L'alcalde de Balaguer, Miquel Aguilà, acompanyat de tots els caps dels partits representats a l'Ajuntament, es va reunir ahir amb els representants d'una vuitantena d'entitats de la ciutat així com també associacions de veïns i de comerciants.

L'objectiu era explicar-los la iniciativa pensada des del consistori per tal de commemorar l'any 2011 els 800 a anys de la concessió del privilegi, per part del comte Pere I el Catòlic, de celebrar el mercat dels dissabtes a la ciutat de Balaguer.

Miquel Aguilà.

Àudio

Segons el mateix Aguilà, les entitats van ser molt receptives a la proposta de l'Ajuntament. En aquest sentit, ha destacat que mantindran una nova reunió d'aquí a dos mesos per començar a concretar la programació d'acte a celebrar l'any que ve.

Àudio

L'alcalde va demanar la col·laboració activa de les entitats en organitzar les seves pròpies activitats anuals donant-los, si s'escau, una vinculació en aquest fet.  

També va demanar una pluja d'idees per tal que la ciutat de Balaguer esdevingui durant l'any 2011 un centre referent d'activitat relacionada en aquest món medieval.  

Àudios a:
http://www.radiobalaguer.cat/audios/podcast/index.php?id=1749

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar