L'organització de la Transsegre fa aquesta setmana els darrers preparatius per celebrar el que per molts és la festa més multitudinària de les terres de Lleida. A hores d'ara hi ha 250 barques inscrites.

Per Ràdio Balaguer
1335 visites
37C21E0Ec8A2766Ec249488E6F8166Eetranssegre4

L'organitzció de la Transsegre fa aquesta setmana els darrers preparatius per celebrar el que per molts és  la festa més multitudinària de les terres de Lleida, un esdeveniment que va néixer amb el propòsit de reivindicar la recuperació de l'espai natural del riu mitjançant un descens esbojarrat i no competitiu i que amb els anys s'ha consolidat com la festa de l'aigua més important i coneguda arreu del país. 

La Transsegre compta en aquests moments amb 250 barques inscrites.

Aixa ho ha confirmat a Ràdio Balaguer Jaume Ros, un dels membres de l'organització.

Àudio

Segons el mateix Jaume Ros, una de les novetats d'enguany és el relleu generacional de la Festa.

Àudio

La Transsegre manté els dos recorreguts habituals de cada any, dissabte de Camarasa a Sant Llorenç de Montgai i diumenge del partidor de Gerb a Balaguer.

Àudio

La Transsegre començarà divendres a la nit amb l'actuació de tres Dj's mentre que dissabte actuaran els grups La cintura de la Paula, Doctor Prats, Zaping Versions i The Zoo Killers.

Àudios a: http://www.radiobalaguer.cat/audios/podcast/index.php?id=5569
 

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar