Marc Solanes, reelegit coordinador de la JNC a les Terres de Lleida. L'acompanyarà Ramon Gomà com a president de l'assemblea territorial.

Per Ràdio Balaguer
1379 visites
8D4Fa09Af5F23D575B441D55F7E44989Jnc4

El balaguerí Marc Solanes i Roca ha estat reelegit per unanimiat com a coordinador territorial de la Joventut Nacionalista de Catalunya (joventuts associades al PDeCAT) a les Terres de Lleida. Graduat en Dret, ocupa aquesta responsabilitat des de fa dos anys i entre 2011 i 2015 va ser cap comarcal de l'orgnització a la Noguera. És també conseller nacional del Partit Demòcrata per la Noguera, secretari del Cercle de Promoció Econòmica i d'Iniciatives de Balaguer i Comarca i soci del Casal Pere III – Ateneu de Balaguer, de la Plataforma per la Llengua i d'Òmnium Cultural.

 

Entre els objectius que s'ha marcat Solanes, hi ha el d'activar tots els joves del territori pel referèndum d'independència que se celebrarà enguany i continuar amb les accions d'activisme i de formació de la militància.

 

Per la seva banda, Ramon Gomà i Tous, de Guissona, estudiant d'Administració i Direcció d'Empreses, ha estat escollit president de l'assemblea territorial en substitució d'Imma Casanella. Gomà és cap comarcal de la JNC a la Segarra des de 2014.

 

L'assemblea d'elecció s'ha fet aquest dissabte a Alcarràs i ha estat seguida d'un dinar col·loqui amb Marc Solsona, alcalde de Mollerussa i diputat de Junts pel Sí.

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar