Menàrguens celebra des d'aquest dimecres 22 al diumenge 26 la seva Festa Major d'hivern. Djs, balls i espectacles familiars en commemoren el programa d'actes, que es centren en el cap de setmana.

Per Ràdio Balaguer
547 visites
C96677195D60A2907B92D15C31Baf035Cartellfestamajorhivernmenarguens
Menàrguens celebra des d'aquest dimecres 22 al diumenge 26 la seva Festa Major d'hivern.
 
Els actes han començat al migdia amb la missa en honor a Sant Vicenç i amb la presència durant tota la jornada d'un parc infantil d'inflables. 
 
Així i tot, el gruix d'actes festius es concentren el cap de setmana, en que el divendres a la nit es fa la festa del jovent amb una discomòbil. 
 
El dissabte a les 12 del migdia per a públic familiar es durà a terme a la biblioteca el contacontes En Ceba i en Pebre amb Alba Mascarella. Ja a les 4 de la tarda s'iniciarà la ballada de sardanes amb la Selvatana, que també farà el concert de festa major a les 6 i el ball llarg de tarda a les 8. 
 
Diumenge es faran els últims actes amb un esmorzar i un vermut popular. El vermut estarà amenitzar pel ball del grup Gurriones. A 2/4 de 5 hi haurà titelles amb l'obra Hamelí del grup Xip Xap i a 2/4 de 8 clourà la festa el ball del quartet Banda Sonora. 
 

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar