'Montserrat Roig - Paraules d'Avui', tercer concert del Juliol de Música i Poesia. El concert tindrà lloc aquest diumenge 16 de juliol a les 20h al Monestir.
El Monestir cistercenc de Santa Maria de les Franqueses acollirà aquest diumenge 16 de juliol a les 8 del vespre, l'espectacle Montserrat Roig-Paraules d'Avui. Es tracta d'una selecció d'alguns dels articles recollits a "Un pensament de sal, un pessic de pebre. Dietari obert 19901991", que agrupa la majoria d'articles que Roig va escriure al diari Avui fins pocs dies abans de morir. Temes recurrents com el feminisme, la justícia social, la lluita contra l'oblit, la discriminació racial, la llengua, la pau... són presents al llarg d'aquest monòleg que en realitat és un diàleg, perquè les paraules de Montserrat Roig interpel·len el públic, el lector.
Jordi Alsina és membre del col·lectiu Bada-Pas, organitzador d'aquest esdeveniment.
Àudio
El mateix Jordi Alsina assegura que aquest concert és una manera fàcil, directa i clara d'apropar-se al pensament de la Montserrat Roig.
Àudio
El segon concert del Juliol de Música i Poesia va homenatjar el passat diumenge el poeta lleidatà Màrius Torres, també al monestir de Santa Maria de les Franqueses. Des de Bada-Pas valoren de forma molt positiva com va anar aquesta actuació.
Àudio
Les entrades per assistir als concerts del Juliol de Música i Poesia es poden adquirir a l'establiment San Agustín, a l'Arlequí, a la copisteria Manhattan i al Museu de la Noguera. Tenen un preu de 10 euros si es compren de forma anticipada i de 12 el mateix dia del concert.
Àudios a: http://www.radiobalaguer.cat/audios/podcast/index.php?id=6203