Mossos d'Esquadra i la Policia Local de Balaguer intercepten un conductor andorrà que triplicava la taxa permesa d'alcohol
El fets van tenir lloc aquest dimarts dia 27 d'agost entorn de les 23:45 h, quan els Mossos van detectar un vehicle amb matrícula andorrana per la carretera C26 fent una conducció erràtica i el van seguir fins a Balaguer. Un cop dins la ciutat, el vehicle ocupat per cinc persones, va poder ser interceptat.
La Guàrdia Urbana de Balaguer li va practicar les probes de detecció d'alcohol i el conductor de nacionalitat andorrana va donar positiu en gairebé 0,70 mg/l, triplicant la màxima taxa d'alcohol permesa, motiu pel qual va quedar investigat per un delicte contra la seguretat del trànsit per conduir sota la influència de l'alcohol. El conductor resta en llibertat a l'espera de personar-se el pròxim dimarts dia 3 de setembre a les dependències dels Jutjats de Balaguer.