Penelles té a punt el programa de la XXI Trobada de dones de la Noguera. Es farà el diumenge 29 de març i l'organitzarà l'Associació de Dones les Roselles.

Per Ràdio Balaguer
697 visites
3Ceed89A57F789Bd49200E8Eeca1Aeadcartelltrobadadonesnoguera2020
El diumenge 29 de març tindrà lloc una nova Trobada de dones de la Noguera. Es tracta de la 21a edició i es durà a terme a Penelles, que pren el relleu a Ivars de Noguera, municipi que la va acollir l'abril de l'any passat. 
 
El programa preveu la benvinguda de les associacions de dones paricipants a les 11 del matí i a la Plaça Major. 
 
Seguidament es farà una missa i una ballada de gegants. 
 
A 2/4 d'1 es projectarà el cinema Kursaal el vídeo del projecte GarGar, i seguidament es cisitaran els murals repartits pel municipi, una visita que acabarà amb un aperitiu a l'església vella, a càrrec de l'associació de dones Les Roselles de Penelles, que exerciran d'amfitriones. 
 
La trobada acabarà amb un dinar al Local Social de Penelles i un espectacle fi de festa. 
 
Les interessades en assistir-hi, es poden adreçar a les diferents associacions de dones dels respectius municipis. 
 

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar