Salut continua fent cribatges aquest divendres al pavelló Inpacsa. Estan adreçats a la comunitat educativa, després de l'augment de casos la setmana passada a Balaguer. Balaguer té actualment 11 alumnes i 2 professors confinats, menys de la meitat que ahi
Salut continua fent cribatges aquest divendres al pavelló Inpacsa. Aquest cribratges es fan després de l'augment de casos en l'àmbit escolar de Balaguer la setmana passada.
Es fan proves PCR d'automostra a alumnes i personal dels centres escolars de la ciutat i als seus familiars.
Aquest dijous hi van participar l'escola Vedruna i l'IES Ciutat de Balaguer i avui divendres l'IES Almatà i l'Escola Pia al matí i familiars dels alumnes dels quatre centres a la tarda.
Actualment, la capital de la Noguera registra 13 persones confinades en l'àmbit educatiu. Són 11 alumnes i 2 professors confinats. El nombre és significativament inferior al d'ahir, que eren una trentena, i més ecara respecte a la setmana passada, quan es van arribar a sumar unes 200 persones confinades.
A nivell de Catalunya, els grups escolars confinats són 1.129, 30 més que en el darrer balanç. Representen l'1,57% dels aproximadament 72.000 totals. Hi ha 27.910 persones confinades, 894 més que en el darrer balanç, i hi ha cinc centres completament tancats, al Segrià, l'Alt Urgell, Osona, el Montsià i el Vallès Occidental.
Recordem, d'altra banda, que la Paeria de Balaguer va tancar al públic el dimecres de la setmana passada els parcs infantils municipals i també l'accés a les zones i pistes esportives a l'aire lliure. Balaguer va superar en aquell moment els mil punts al risc de rebrot. Els parcs estaran tancats fins aquest dissabte segons també ha confirmat el paer en cap, Jordi Ignasi Vidal.