Tanca amb èxit la 9a Fira d'Almentació i Salut de Balaguer que un any més ha comptat amb ponents de gran prestigi, que han fet difusió de les teràpies naturals i dels beneficis dels hàbits alimentaris de la cuina de temporada i de proximitat.

Per Ràdio Balaguer
714 visites
853C75C816Bdadbb4F3C4E7F057456C2Firaslow

Ahir va tancar les portes la 9ª Fira d'Alimentació i Salut de Balaguer que un any més ha comptat amb un públic que ha rondat les 6.000 persones arribades d'arreu de l'Estat espanyol i fins i tot de Sud-Amèrica i el sud de França. 

Des de l'organització en fan una valoració molt positiva i parlen de consolidació del certamen. 

Mercè Camins és la presidenta de l'Assocació Dolça Revolució. 

Àudio 

La Fira d'Alimentació i Salut integra la promoció de la producció ecològica i de proximitat, la divulgació del coneixement i la crítica constructiva al sistema sanitari, proporcionant i creant alternatives naturals "low cost" als tractaments convencionals. Els objectius són apropar els petits productors i els consumidors, recuperar els hàbits alimentaris de la cuina de temporada i de proximitat i fer difusió de les teràpies naturals. 

Mercè Camins creu que tots aquests objectius s'han assolit en la Fira d'enguany.

Àudio 

Per Mercè Camins els ponents que vénen cada any i els productors són els principals atractius del certamen.

Àudio 

La Fira, un any més, ha constat de diverses seccions i activitats: el mercat de la terra, conferències amb ponents de renom, tallers, degustacions i un bar-restaurant Slow Food. 

Entre les xerrades d'ahir diumenge destaca la que es va fer a primera hora de la tarda "Teràpia cannàbica", una conferència que va servir també com a acte de suport a l'hosticultor de Balaguer i un dels impulsors de la Fira, Josep Pàmies, que s'enfronta a dos anys de presó pel cultiu de marihuana amb finalitats medicinals.

Àudio 

Com a ponents mediàtics aquest any hi hagut el músic i compositor, Pau Donés, de Jarabe de Palo, que recentment ha superat un càncer de colon, així com Xavier Bertran, més conegut com Lo Cartanyà, actor, escriptor i guionista, que ha presentat el seu llibre "Bones dosis d'humor i de salut". 

Més de 80 voluntaris i voluntàries han participat durant tot el cap de setmana en aquesta Fira. 

Àudios a: http://www.radiobalaguer.cat/audios/podcast/index.php?id=5738

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar