Torrelameu celebrarà una nova edició, la tercera, de la Fira de la República Catalana. El certamen comptarà amb una cinquantena de parades.
La tercera Fira de
L'alcalde de Torrelameu, Carles Comes, va manifestar que amb la fira, a més d'oferir un espai a la difusió de tots aquests productes, volen també oferir un punt de trobada festiu, lúdic i familiar de reivindicació. També va dir que enguany s'han organitzat dos dies de fira com a resposta a l'èxit de les edicions anteriors.
Àudio
Seguidament, la coordinadora de l'ANC de Torrelameu, Judit Mulet, va desgranar els actes previstos pel dissabte vinent, destacant que a les 17.30 hores, l'actor Toni Albà inaugurarà la fira en el paper del rei Joan Carles I.
Àudio
Per la seva banda, la representant de l'Associació cultural Lo Garrameu, Marta Rovira, va explicar que el diumenge està previst, durant tot el matí, el vermut popular i la tapa literària.
Àudio
La vicepresidenta segona de