Un total de 55 barques participaran aquest cap de setmana en la 39º edició de la Transsegre, que aquest any ha reduït les baixades a una de sola, dissabte entre Gerb i Balaguer

Per Ràdio Balaguer
712 visites

Dos dels membres de l'organització, Gemma Guarné i Aleix Bureu, han donat més detalls de la festa en una entrevista avui a l'Informatiu de Ràdio Balaguer

0A06659309E163619513191Ac5A73Cc220240712124407

Un total de 55 barques participaran aquest cap de setmana en la 39º edició de la Transsegre, que aquest any ha reduït les baixades a una de sola, dissabte entre Gerb i Balaguer.

Ha quedat així eliminada la baixada de Camarasa a Sant Llorenç de Montgai, que era la que habitualment es feia precisament el dissabte. Ho ha explicat a Ràdio Balaguer una de les membres de l'organització, Gemma Guarné, que també ha afegit que les grans mesures de seguretat que s'exigeixen i la falta de voluntariat han motivat aquesta reducció de les baixades.

Una altra de les novetats de la baixada és que tots els tripulants han de portar un xip identificatiu per exigències del pla d'autoprotecció. També recorden que no està permès el consum d'alcohol durant la baixada.

Els actes de la Transsegre comencen aquest divendres a 2/4 d'11 de la nit, amb les actuacions a l'escenari del Parc de la Transsegre del Club Rítmica Balaguer i l'Escola de Hip-Hop Balaguer, seguida de les sessions dels djs BumBum, Sergi Domene i Nash.

El dissabte al matí es farà la verificació de barques a l'estació de trens de Gerb. A més, des de 2/4 de 12 hi haurà una matinal festiva al camp de futbol de Gerb i un dinar de fideuà.

La sortida de barques serà a partir de 2/4 de 4 per arribar a Balaguer entre les 5 i les 7, on les esperarà un tardeig electrònic amb els djs Javi Rumí i Farrix.

Els concerts de nit començaran a les 12 de la nit amb els valencians La Fúmiga, i Estopaos, que oferiran un tribut a Estopa. Seguirant les versions de Band The Cool i el tancament de Mon DJ. Amb els concerts es donarà per acabada la festa, que enguany no ha programat cap acte pel diumenge.

Pel que fa al marxandatge de la Transsegre a la seva web es pot adquirir no només la samarreta d'aquesta edició, sinó també altres productes com: tovalloles, gorres o barrets.

 

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar