Uns 140 tractors i 8 carrosses participen en la Festa dels Tres Tombs de Sant Antoni Abat a Balaguer

Per Ràdio Balaguer
929 visites
7Fa462152A823881C3242994777A3967Trestombs800

Uns 140 tractors i 8 carrosses van participar ahir al matí a la Festa dels Tres Tombs de Sant Antoni Abat, celebrats a la Plaça del Mercadal de Balaguer.

La tradicional festa va estar presidida per l'alcalde de Balaguer, Jordi Ignasi Vidal, acompanyat de la presidenta del Consell Comarcal de la Noguera, Concepció Cañadell, i diferents regidors de la corporació, el diputat provincial, Eloi Bergós i el diputat al Parlament i alcalde d'Albesa, Antoni Balasch.

Abans dels Tres Tombs es va fer la benedicció dels animals amb la presència de molts animals de companyia i el pas de les carrosses fetes per diferents associacions i centres escolars.

El primer premi de les carrosses, dotat amb 300 euros, va ser per la carrossa Caragolada a la bultra, feta per l'Associació Dona Rural. El segon premi se'l va endur la carrossa "Bon pa, bon vi i bona brasa, és senyal de bona casa" de l'Escola Pia, i  el tercer premi va ser per a  "Aplanant el futur" de Sorigué.

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar