Uns 400 nens i nenes de tercer i quart de Primària de tots els centres escolars de Balaguer han gaudit avui de la 22a edició de la Fira de Jocs de Pati.

Per Ràdio Balaguer
1027 visites
1832A17C029Cee1Bf4Ed25Bfc96077Ecjocspati

Uns 400 alumnes de tercer i quart de Primària  de tots els centres escolars de Balaguer han gaudit avui d'una nova edició de la Fira de Jocs de Pati, una activitat que forma part del Pla de Dinàmica Educativa i que pretén recuperar i dinamitzar antics jocs col·lectius i aprofitar el joc com a element integrador.  

Alguns dels jocs populars i tradicionals amb els quals s'han divertit són, per exemple, la rila, la xarranca, les curses de sacs, el cementiri, etc.  

La d'avui ha estat la 22 ª edició de la Fira de Jocs de Pati organitzada per la regidoria d'Esports, el Servei Educatiu de La Noguera i els centres educatius de la ciutat amb la col.laboració de l'Associació de Joves de Balaguer.  

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar