Continuen obertes les inscripcions per participar el proper diumenge a la Cursa de la Dona de Balaguer. Fins ara hi ha 1.000 inscrites i s'espera arribar a les 1.200

Per Ràdio Balaguer
873 visites
D5Adcf43F565865F107C2B8Cbd7E3034Cartell800

Continuen obertes les inscripcions per participar el proper diumenge a la Cursa de la Dona de Balaguer.

Fins ara hi ha 1.000 inscrites i s'espera arribar a les 1.200.

Albert Marvà és el tècnic d'Esports de l'Ajuntament.

Àudio

Tot i ser una activitat lúdica i festiva, la Cursa de la Dona té un caràcter reivindicatiu, ja que amb la cursa es volen posar de manifest les dificultats amb què encara actualment viuen moltes dones.

Àudio

Marvà comenta tot seguit quines són algunes d'aquestes activitats paral.leleles a la cursa.

Àudio

La cursa serà el primer acte que organitzen conjuntament l'ajuntament de Balaguer i el consell comarcal de la Noguera per commemorar el Dia Internacional contra la violència envers les dones. El recorregut, de 5 quilòmetres, tindrà la sortida a les 11:00h. de la Plaça Mercadal i  es podrà cobrir amb la modalitat que es vulgui, corrent, fent jogging, marxa o caminant.
Albert Marvà ens explica tot seguit les novetats d'enguany, una pel que fa al recorregut i una altra en relació amb els trofeus.

Àudio

Les inscripcions es  poden fer al web balaguer.cat o, presencialment, a les oficines de la piscina coberta. Les inscrites poden passar a recollir la samarreta identificativa i el dorsal per la regidoria d'Esports, administració de la piscina coberta de Balaguer, de dilluns a divendres en horari de matí i tarda. No es farà entrega del material, fins que es confirmi el pagament de la inscripció, que és de tres euros.

 

Àudios a: http://www.radiobalaguer.cat/audios/podcast/index.php?id=5776

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar