El Banyoles guanya el Campionat de Kayac Cros de Balaguer. L'Associació Piragüística de Balaguer aconsegueix el tercer lloc.

Per Ràdio Balaguer
748 visites
B9Fdb8D94Cdb06424Da1Cd176Ef6D38Fpiragua3

Balaguer va reunir dissabte a 130 palistes en el Campionat de Catalunya de Kayak Cros, que va comptar amb la presència del Sícoris, CP Balaguer, Castelldefels, Kayak Mitjana, Nàutic Lleida, CN Banyoles y Náutico Mouiño. 

La primera posició va ser per al Banyoles, mentre que el Sícoris va ser segon, el Balaguer tercer, el Nàutic Lleida cinquè i  el Mitjana sisè. 

A nivell individual, Iván Arias (Sícoris) va ser primer en Veterans A , mentre que el seu company Manuel Craviotto es va imposar en Veteranss B. En Veteranos C va guanyar Antonio Montáñez (Balaguer)  i en Veteranss D ho va fer Juan Ribes (Nàutic Lleida). En Veteranes B, Montse Herrera (Mitjana) va ser segona i en sènior va guanyar Iker Jiménez (Sícoris), en Junior Miguel Alejo (Sícoris) va ser segon i en Cadet Adrià Escabias (Sícoris) també va acabar segon. 

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar