informatiu 22-09-2009
200 pagesos es manifesten per protestar per l’afectació de les zones de protecció de les aus al canal Segarra-Garrigues. Mentrestant, la Diputació de Lleida proposa crear un ens que agrupi totes les ZEPA del territori.
Alumnes de Vilanova de Meià protesten per la supressió del transport escolar gratuït dins del municipi. Els nens de tres nuclis no aniran al col•legi fins que s’hi trobi una solució.
Es constitueix a la Noguera l’assemblea comarcal de Reagrupament Independentista. Compta amb una vintena de membres, i es dedicarà principalment a l’organització de
tota mena d’actes per difondre els seus ideals d’independentisme i regeneració
democràtica.
La Penya Barcelonista de Balaguer i Comarca anuncia que participarà a la convocatòria feta pel Casal Pere III del proper dissabte sobre la consulta per la independència.
Descarregar! (9:26min / 4.3MB)
Podcast-Feed